GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
A terméket sehol máshol nem találom készletről magyar webshopokon, csak az Önök webáruházában. Hogyan lehetséges ez?
Valóban vannak olyan termékek, amelyek Magyarországon csak a mi webáruházunkban kaphatók. Mi nagykereskedők is vagyunk, és a viszonteladókat is mi szolgáljuk ki.
Van-e készleten az általam megrendelni kívánt termék?
Amennyiben a termék megnevezése mellett egy zöld pipa szerepel, akkor a termék van készleten és rendelhető. Ha a termék jelenleg nem elérhető, akkor a neve mellett egy szürke X betű jelenik meg, és a kosárba sem tehető, tehát nem is rendelhető.
Ha ma megrendelem a terméket, megkapom-e holnapra?
Ha a termék mellett feltüntetett rendelésleadási határidőt betartja - ez MPL futárszolgálattal rendelve 13:30, GLS futárszolgálattal rendelve pedig 15:30 -, akkor igen, az Ön által időben megrendelt termék a következő munkanapon kiszállításra kerül.
A kosárba tettem a terméket, de az összeg euróban jelenik meg. Mit kell tennem, hogy a vásárlás összege forintban jelenjen meg?
Ha Ön euróban látja a vásárlás összegét, akkor valószínűleg az angol nyelvű weboldalunkon vásárol, ezért a weboldal nyelvét a beállításokban magyarra kell változtatni. Ezáltal az összeg is automatikusan forintra fog változni.
Nem sikerült a bankkártyás fizetés, kidobott a rendszer. Mit csináljak?
Ebben az esetben Önnek semmilyen teendője nincs. Kollégáink fel fogják majd hívni Önt, és egyeztetik a termék feladásának módját, amely utánvétesre változik (átutalásra jelenleg nincsen lehetőség). Ez azt jelenti, hogy a terméket utánvéttel fogjuk feladni az Ön részére, melynek során a futárnál utólag, készpénzzel vagy bankkártyával is fizethet. Az utánvétes fizetésnél minden esetben kezelési költséget számolunk fel, melynek díja 250 Ft.
A weboldalukon nem látom az árakat, csak a termékeket és azok leírását. Mi a probléma?
Ön nagy valószínűség szerint a nagykereskedelmi weboldalunkat böngészi éppen, amelyen az árak csak a nagykereskedelmi fiókba történő belépés után láthatók. Kérjük látogasson el a kiskereskedelmi weboldalunkra, melynek linkje: www.gegestore.hu
Itt az árakat is azonnal fogja látni.
Megrendeltem a terméket, de semmilyen visszajelzést nem kaptam róla. Mi történt?
A rendszerünk minden megrendelés után automatikus visszaigazoló e-mailt küld a megrendelésben megadott e-mail címre. Amennyiben Ön ezt nem kapta meg, akkor valószínűleg rosszul adta meg az e-mail címét. Ettől függetlenül mi a megrendelést az abban szereplő szállítási mód és idő szerint teljesítjük.
Eredeti gyári-e az általam kiválasztott termék?
Mindig a termék megnevezése az irányadó. Amennyiben a termék nevében szerepel az, hogy „gyári”, akkor hivatalos gyári beszállítótól megrendelt termékről van szó. Ha a „gyári” szó nem szerepel a termék megnevezésében, akkor a termék utángyártott, és nem gyári beszállítótól származik.
Folyamatosan hívom az ügyfélszolgálatot reggel 8 óra óta, de nem veszik fel. Mi lehet az oka?
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 10:00 és 18:00 óra között működik. Kérjük próbáljon meg újból telefonálni a fent megadott idősávban, és kollégáink biztosan fogadják hívását.
El szeretnék állni a vásárlástól. Mi a teendőm?
Először is kérjük ellenőrizze, hogy benne van-e a vásárlói elállásra jog szerint rendelkezésre álló 14 napos határidőben. Amennyiben igen, akkor elállási szándékát részünkre írásban a számlán található e-mail címen (contact@gegestore.hu) jelezni szíveskedjen, majd küldje vissza a terméket a számlával együtt a címünkre sértetlenül, lehetőleg az eredeti csomagolásban:
Gegeszoft Kft.
4031 Debrecen, Vadvirág u. 15/C.
Amint visszaérkezik hozzánk, a termék sértetlenségét megvizsgáljuk, majd ha minden rendben van, akkor a törvény szerinti határidőn (14 nap) belül visszatérítjük Önnek a vásárlás teljes összegét. Ehhez az szükséges, hogy a termék visszaküldésekor megadja nekünk a bankszámlaszámát is.
Van-e formanyomtatvány a vásárlói elálláshoz?
Nincsen erre kijelölt formanyomtatványunk. A vásárlói elállás e-mailben történő jelzését a contact@gegestore.hu e-mail címen ugyanúgy elfogadjuk, amennyiben meg vannak adva hozzá a szükséges adatok:
- a vásárlás dátuma,
- a vásárlás összege,
- a megrendelt termék neve,
- a számla száma,
- a számlán szereplő név, cím,
- a bankszámlaszám, ahová a vásárlás összegének visszautalását kéri.
Kérjük, hogy amennyiben lehetséges, a könnyebb beazonosíthatóság végett az e-mailhez a számlát is mellékelni szíveskedjen.
Mikortól indul a vásárlói elállásra rendelkezésre álló 14 napos határidő?
A vásárlói elállásra rendelkezésre álló 14 napos határidő a termék kézhezvételétől számítva indul, tehát attól a naptól kezdve, amikor a termék átvételre került.
Kicsúsztam a két hetes elállási időből, visszaküldhetem-e mégis a terméket?
Nem, ebben az esetben vásárlói elállásra már nincsen lehetőség.
Cégként rendeltem, elállhatok-e a vásárlástól?
Nem, hiszen a cégek részére nem áll rendelkezésre a vásárlói elállás, csak magánszemélyek élhetnek ezzel a lehetőséggel.
Az eMagon keresztül rendeltem meg a terméket, amit nem találtam megfelelőnek, ezért az eMagnak jeleztem a visszaküldési igényemet. Várom, hogy küldjék a futárt a termékért, de nem jön. Miért?
Az eMag csak a saját termékeiért küld futárt, így a mi cégünk felé nem nyújt ilyen szolgáltatást. Vásárlói elállás keretében a terméket Önnek kell visszajuttatnia hozzánk a számlával együtt sértetlenül, lehetőleg az eredeti csomagolásban az alábbi címre:
Gegeszoft Kft.
4031 Debrecen, Vadvirág u. 15/C.
Amint visszaérkezik a termék, megvizsgáljuk a sértetlenségét, majd ha minden rendben van, akkor a törvény szerinti határidőn (14 nap) belül visszatérítjük Önnek a vásárlás teljes összegét. Ehhez az szükséges, hogy a termék visszaküldésekor megadja nekünk a bankszámlaszámát is.
A termék kézhezvétele után ébredtem rá, hogy rossz terméket rendeltem. Kicserélik-e nekem?
Természetesen van lehetőség a tévesen megrendelt termék kicserélésére, amennyiben csereigényét három napon belül jelzi részünkre a contact@gegestore.hu e-mail címen. Ilyenkor vissza kell juttatni hozzánk a hibásan megrendelt terméket a számlával együtt a címünkre sértetlenül, lehetőleg az eredeti csomagolásban:
Gegeszoft Kft.
4031 Debrecen, Vadvirág u. 15/C.
Amint visszaérkezik hozzánk, a termék sértetlenségét megvizsgáljuk, majd ha minden rendben van, akkor kis átfutási idő után feladjuk Önnek az e-mailjében kért csereterméket a megjelölt szállítási módon és címre. Csere esetén Önnek a két termék közötti esetleges árkülönbözetet, illetve az ismételt kiszállítás díját kell fizetnie.
Reklamációval szeretnék élni a webáruház felé, mert hibás terméket kaptam. Hogyan csináljam?
Bármilyen reklamáció esetén kérjük írjon nekünk e-mailt a számlán található e-mail címre: contact@gegestore.hu. Amennyiben lehetséges, akkor kérjük, hogy panaszát fényképpel / fényképekkel is támassza alá, ez nekünk minden esetben sokat segít. A beérkező reklamációs e-maileket kollégáink munkanapokon 24 órán belül igyekeznek megválaszolni, és a reklamáció jellegétől függően jelzik a további teendőket.
A megrendelt termék 72 órán belül meghibásodott. Mi a teendőm, hogyan jelezzem a webáruház felé?
Kérjük írjon nekünk e-mailt a számlán található e-mail címre: contact@gegestore.hu. Amennyiben lehetséges, akkor kérjük, hogy panaszát fényképpel / fényképekkel is támassza alá, ez nekünk minden esetben sokat segít. A beérkező reklamációs e-maileket kollégáink munkanapokon 24 órán belül igyekeznek megválaszolni, és a reklamáció jellegétől függően jelzik a további teendőket.
A webáruházból megrendelt akkumulátor nem tölt, pedig már két órája töltöm. Mi a teendőm?
Lehet, hogy az akkumulátor alul van merülve. Ilyenkor még egy-két óra töltés sem elegendő a szükséges feszültség eléréséhez, ezért kérjük próbálja meg 24 órán át folyamatosan tölteni. Ez a megoldás működni szokott, utána normálisan fog működni az akkumulátor. Ha mégsem, kérjük írjon e-mailt a contact@gegestore.hu e-mail címre, és kollégáink válasz e-mailben elküldik Önnek a további teendőket.